18.11.03

Vei vei vei vei!

Eins og lesendur kannast vid stend ég nú fyrir opnu húsi. Ekki hefur verid um mikla thátttöku ad ræda, en hún Laura mín kom samt í gær og vid teiknudum myndir af hvor annarri, og svo komu adaltöffararnir, Håkon Konungur, bródir minn, Tormod, fyrirmynd mín og Ask hinn mikli.
Svo kom sídar Lenny hinn rússneski. Og vid drukkum heila flösku af raudvíni og eina flösku af Wermonth. Hvort tveggja keypt í Aldi.
Svei mér thá. Og svo teiknudum vid myndir af hvert ödru og eru tær nú komnar upp á vegg. Tví midur voru myndirnar af mér hrædilega ljótar, en Håkon teiknadi tær. Ég teiknadi hins vegar mjög gódar myndir af Ask og Lauru.
Í kvöld er guitarsession og husorkesteøvelse. Nágranninn fyrir ofan sendi mér bréf í póstkassann.


Tad er svo hljódandi:

Hej underbo ;-)
Jeg vil helst ikke være "den sure overbo" der kommer og ringer på døren i tide og utide og beder om at få skruet ned, og jeg ved godt at hele bygningen er utrolig dårligt lydisoleret (hvilket er ret mærkeligt, når man tænker på at det kun er musikere der bor her) men jeg skriver dette lille brev til dig, bare for at gøre dig opmærksom på, at jeg faktisk kan høre hver eneste lille lyd, der kommer nede fra dig - også ligeså meget for din egen skyld, så jeg ikke "lytter med". ;-)
Især dit klaver går meget kraftigt igennem, sådan at man faktisk kan høre det helt op på tredje sal ;-)
men jeg kan også høre når du har musik på anlægget eler bare har gæster. Jeg ved ikke om du kan ¨øre det ligeså tydeligt oppe fra mig, men jeg kan nemlig ikke slev høre min oerbo, så jeg ved ikke om det er fordi at lyden kun går den ene vej. hvis du kan, må du endelig sige til.
Det gør mig ikke noget i dagtimerne og i weekenderne, da kan jeg også høre musikken fra øvelokalet ved siden af, men efter kl. 22 vil jeg meget gerne have ro - ligesom der faktisk står i vores papirer for ejendommen.
Jeg håber ikke du tager det personligt, for jeg ønsker ikke at vi skal blive uvenner eller lignende, for vi skal jo alle sammen være her og øve osv., og her er virkelig dårligt lydisoleret (!), men jeg håber at du forstår at jeg godt vil kunne lægge mig til at sove før kl 24 i hverdagen og uden ørepropper ;-)
Det var bare lige det jeg ville sige. Håber vi kan nå til en eller anden ordning omkring det.
Med venlig hilsen,
Sidsel Michelsen, lejl. 10

Jahá.
Ég ætti kannski bara ad bjóda henni á OPID HUS!?

|

0 Comments:

Skrifa ummæli

<< Home